Το νέο Ελντοράντο της διαφήμισης

Branded-Content

Branded-Content

Ονομάζεται brand content και είναι ένας νέος καινούργιος, σχετικά, τρόπος προβολής προϊόντων, ο οποίος ελάχιστα απέχει από την ψυχαγωγία.

  • Επώνυμο περιεχόμενο
  • Περιεχόμενο που δημιουργείται από τη μάρκα ή όπως είναι γνωστό στην αγγλική ορολογία του marketing brand content.

Eίναι ένας νέος τρόπος διαφήμισης ένα μέσο που μειώνει τις διαφορές ανάμεσα στην παραδοσιακή διαφήμιση και την ψυχαγωγία.

Το brand content είναι μία μείξη αυτών των δύο με ένα προϊόν το οποίο προωθείται μεν ως ψυχαγωγικό περιεχόμενο, αλλά με την ποιότητα μιας μάρκας. Το brand content χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από ένα εμπορικό σήμα ή μια εταιρεία και όχι από ένα κινηματογραφικό στούντιο ή μια ομάδα παραγωγών.

Ένα είδος brand content ήταν στην εποχή του το CAMEL TROPHY ή το ρούμι HAVANA CLUB το οποίο επίσης πριν από χρόνια είχε επενδύσει στον κόσμο της μουσικής.

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΡΙΖΕΣ

  • Το 1920 το ραδιόφωνο αναζητούσε απεγνωσμένα διαφημιστές για να αυξήσει την ακροαματικότητα και τα κέρδη του.
  • Το 1933 η Procter & Gamble ήταν χορηγός της πρώτης καθημερινής δραματικής σειράς στο ραδιόφωνο.